Vi leverer din næste eksklusive gavepose

-få dem med præcis det tryk du ønsker!

Eksklusive papirposer | Goodiebags | Gaveposer -få dem med tryk her! Poserne er til dig, som gerne vil have dit brand ud på en virkelig flot, eksklusiv og effektiv måde.

Det er papirposer i en eksklusiv 185 gr/m2 kvalitet, og kan laves med både et blank lak eller et mat finish, og med bomuld, polyester eller satinhanke. Du kan også få dem lavet med GULD eller SØLV folie og præg. Mulighederne er MANGE!

Eksklusive papirposer | Goodiebags | Gaveposer er velegnede til f.eks. messer, hvor der skal være plads til et katalog, og prøver af forskellige slags, men også til butikker, hvor man ønsker en eksklusiv pose, i stedet for plastposer.

TILBUD, bestilling og kontakt: Tlf.: +45 7930 4121     Mail: info@posetrykkeriet.dk

 

Yderligere info

Alle poser bliver produceret individuelt fra bunden ud fra dit ønske, manuelt samlet, limet og monteret med hanke eller bånd.

  • Præcis den størrelse du ønsker
  • Tryk i alle farver – samme pris for 1 farve, som med mange farver
  • Præg på logo eller andet du vil fremhæve på posen
  • Mat eller blank finish
  • Guld eller sølv folie
  • Silkebånd i mange farver
  • Bomuldsreb i mange farver
  • Polyesterreb i mange farver

Lukninger på hankene

Knudeender på rebhanke_PoseTrykkeriet.dk

Solide lukninger med knude på hankene!

Plastender på rebhanke_PoseTrykkeriet.dk

Lukninger med plastender på hankene!

Silkebånd med knude. PoseTrykkeriet.dk

Satinbånd med knudelukning

Silkebånd, pålimet. PoseTrykkeriet.dk

Bånd monteret med limet lukning

Hvordan bruger man gaveposer og goodiebags i sin branding og markedsføring?

Gaveposer og goodiebags med tryk af virksomhedens logo fungerer som en form for mobile reklameartikler, der hjælper med at fremme virksomhedens profil. Når kunder, partnere eller konferencegæster går rundt med en flot trykt gavepose eller goodiebag, bliver de reklamesøjle for din forretning. Derudover er designet og kvaliteten af poserne et tydeligt signal om virksomhedens omdømme og brandværdi. En flot designet goodiebag med logo, eller eget tryk er mere end blot emballage; det er en del af oplevelsen og kan bidrage til en positiv association med virksomheden.

Og som en ekstra værdi kan skal man tillægge, at jo mere ekslusivt en gaveposer tager sig ud, jo længere tid beholdes og bruges posen. Gaver, og pæne gaver, er smider man ikke bare ud, så flotte poser med tryk i flotte farver eller i et eksklusivt design, som afspejler virksomedens profil, vil blive brugt igen og igen.

Hvornår kan man bruge gaveposer med tryk?

Gaveposer med tryk kan anvendes i forskellige sammenhænge. De er ideelle til konferencer, messer, late nights, giveaways og firmaarrangementer, hvor de kan indeholde informationsmateriale, rabatkuponer, produkter eller andre reklameartikler. Også som indpakning af gaver til kunder – i stedet for en plastik- eller papirspose -, til partnere eller ansatte er de både praktiske og funktionelle. Her kan posens tryk være et ekstra twist, der styrker modtagerens oplevelse og giver positive associationer til din virksomheds profil.

Hvorfor har vi fokus på det materiale vores gaveposer produceres i?

Materialerne i vores gaveposer er af stor betydning både for miljøet, men også for kvaliteten og brugeroplevelsen. Ved at vælge bæredygtige og genbrugsmaterialer til vores produkter, viser vi vores ansvarlighed over for miljøet, og det sender et tydeligt signal til vores kunder om, at vi prioriterer bæredygtighed. Desuden påvirker materialet posernes holdbarhed og udseende. En god kvalitet og et flot tryk er afgørende for at sikre en positiv oplevelse for kunden og en langvarig eksponering af din virksomheds logo eller budskab.

Valget af materialer har også en indflydelse på hvor slidstærke gaveposerne er, hvilket også bidrager med et klart signal, at det ikke kun er en reklame, men også med til at profilere din virksomheds brand.

Vores gaveposer og goodiebags fåes i mange forskellige størrelser og farver. Og så fåes de selvfølgelig både med lange håndtag og med kort hank.

Hvad lægger man i en goodiebag?

Indholdet i en goodiebag kan variere meget afhængigt af begivenheden, men det kunne typisk være produkter, prøver, reklamemateriale eller andre former for gaver, der repræsenterer din virksomhed og værdier. Det kan være alt fra kuglepenne og nøgleringe med virksomhedens logo, til prøvepakker af jeres produkter eller gavekort.

I nogle tilfælde kan det være relevant at inkludere noget mere unikt, som for eksempel en personlig hilsen, et tøjstykke med tryk, eller en speciel gave, der passer til lejligheden. Det vigtigste er, at indholdet skaber en god oplevelse for modtageren og efterlader et positivt og varigt indtryk af din virksomhed.

Det kan også være værd at overveje målgruppen, når du beslutter, hvad der skal være i goodiebag’en. For eksempel, hvis goodiebag’en er beregnet til en teknologikonference, kan det være relevant at inkludere tech-relaterede varer som USB-sticks eller powerbanks med dit logo trykt på.

Ved hjælp af gaveposer og goodiebags kan du give en gave, der ikke kun er værdsat af modtageren, men som også hjælper med at promovere din virksomhed og styrke din branding. Med gennemtænkte valg af både indhold og indpakning kan disse elementer skabe stor værdi for din virksomheds markedsføringsstrategi.